Australië adelaid

7 april 2022 - Wilpena, Australië

Hoi volgers

Even een update vertrokken uit adelaid richting de flinders rangers in wilpena 470 km te gaan na 275 km aangekomen in orroroo dorp daar overnacht zie film om 6.00 savonds geen kip op straat om 6.30 is het hier pikkedonker s morgens weer door het dorpje cradock 75 km verder 4 huizen woont 14 man ristorant koffie dachten wij maar gesloten eigenaar zat buiten toch kregen we koffie 1.5 uur later zijn we weer gegaan na wat verteld te hebben in gebrekkig Engels en Nederlands doorelkaar maar hartstikke leuk zit nog een heel verhaal achter maar dat horen jullie nog wel   dan door naar de flinders rangers zie film weer vrienden  savonds met de jeep naar de hoogte berg daar voor de zon ondergang te kijken smorgens om 8 uur weer weg met de 4wd naar de droge rivier bedding zins begin  januari niet meer geregend zie film    savonds  kangaroe vlees ge eten daar en wat ge swommen (smorgens zei mariette wat spring je toch allemaal en  ik zij gisteren kangaroe vlees op wanne haha )  daarna  weer vertrokken naar port augustus 240 km verder waar we nu paar dagen rust houden dan gaan we richting cooper pedy stad onder de grond

Gr jan en mariette

1. Houtje:
    7 april 2022
    Kei mooi, prachtige omgeving daar zo te zien.
    Geniet ervan samen
    Mariette succes met z'n kangeroe in de kamper 😉🤣
  2. Jolanda van Heumen:
    7 april 2022
    Wat een leuke foto's filmpjes en verhaal weer. Ben benieuwd naar het hele verhaal ;)

Veel plezier en veilige km',ers weer!
  3. Jan van der Linden:
    7 april 2022
    Als hij zun eige mar nie gedraagt as een kangeroe want dan komen er ongelukken.
    mooi off road beelden.
  4. Rien v Oort:
    Een heel verhaal nu! Je begint het te leren. Haha
    Mooi daar, succes met de verdere rit!