Australië alisspring

24 april 2022 - Alice Springs, Australië

Na 5 dagen in alisspring te zijn geweest en nog een paar trippen van 300km gemaakt te hebben en waar ik nog in een meer heb gezwommen tussen de bergen zijn we toe gekomen aan dat we morgen gaan inpakken om dinsdag te vertrekken naar brisbane waar we woensdag naar Singapore vliegen en donderdag landen op Schiphol hoop dat jullie het leuk gevonden hebben om ons te volgen we hebben nog vele verhalen en nog zo'n 1000 foto's om uit te zoeken voor een boek wat ik zal maken dus als je langs wilt komen of zo even een belletje word op prijs gesteld zie foto's nog en  film??

Mvg jan en mariette

Ps een reactie op deze reis word op prijs gesteld

1. Ans van Gaal:
    24 april 2022
    Was leuk om jullie zo te kunnen volgen en we spreken spoedig af om te luisteren naar jullie verhalen! Lieve groet uit Berlicum
  2. Arnold:
    Mooie foto's
    Fijn dat jullie zo genieten.
    Boodschappen worden gedaan zodat jullie donderdag lekker thuis kunnen komen.
    Geniet er nog van.
    Gr van ons
  3. Toos en gerard:
    24 april 2022
    Heel mooie reis zeg 👍.. Maar vakantie is zo voorbij...... Laatste loodjes..... Fijne terugreis ✈️en wij zien jullie snel....... Groetjes uit mirroi 👋👋
  4. Rien v Oort:
    24 april 2022
    Leuk om jullie zo te volgen!
    Zijn we er toch een beetje bij, en weten we waar jullie uithangen in dat grote land.
    Goede reis terug en tot gauw!
  5. Max en jeanne:
    24 april 2022
    Leuk om jullie reis te kunnen volgen. Wij wensen jullie een goede thuisreis en geniet van jullie trouwdag in de lucht. Tot ziens groetjes
  6. Bertine:
    24 april 2022
    Super leuk om jullie te volgen en komen zekers een keer naar jullie luisteren. Na jullie mooie verhalen want wij hopen die trip ook een keer te mogen maken. Goede terug reis en geniet nog ff saampjes.
  7. Jo en Mariet:
    24 april 2022
    Het was leuk om jullie te volgen, en zo te zien hebben jullie ook volop genoten.
    Veilige reis terug, op jullie 49 ste trouwdag, we komen zeker een keertje naar de foto's kijken en jullie verhalen horen.
  8. Jan van der Linden:
    25 april 2022
    Mooi om jullie in de gaten te houden. onvergetelijke reis waar wij zeker nog mee nagenieten om jullie foto's en verhalen te zien en aan te horen.
    veilige reis terug.
  9. Elle:
    25 april 2022
    Goeie reis terug naar huis. We komen binnenkort wel eens langs om live van jullie verhalen te genieten
  10. Wil en Annie:
    25 april 2022
    Goede reis terug ,geweldige ervaring voor jullie. Leuk om jullie te vorigen.🤠😘👍
  11. Peter en Corrie:
    26 april 2022
    Fijn dat jullie zo genoten hebben, voor ons was t leuk om af en toe mee te mogen kijken met jullie avontuur. We zijn benieuwd naar alle verhalen. Goeie reis en tot gauw!
  12. Houtje:
    26 april 2022
    Mooie reis gehad samen zo te horen en te zien😉
    En weer een hele ervaring rijker.
    Een goede terug reis toegewenst.