Australië Melbourne

22 maart 2022 - Warrnambool, Australië

Hadden gisteren avond wat vrienden op bezoek zie foto's een possum noemde men die hier naast ons in de boom zijn toen naar ballerat gereden oud stadje uit 1880 zijden  ze was een straat met oude gebouwen en nu weer zachtjes richting adeliad

1. René:
    22 maart 2022
    Hoi Jan en Mariëtte, ik zie wel dat het jullie heel goed gaat. Fijn om te zien hoe jullie genieten, en ook verdient. Het zijn mooie duidelijke foto's en kunnen jullie goed volgen. Veel plezier samen. Gr van ons
  2. Thea:
    Goede morgen Jan en Mariëtte het gaat jou steeds beter af om er een kort verhaaltje van te maken. Fijn om jullie zo toch te kunnen volgen. Dit wordt zeker de reis van je leven. En wat een ruimte en bijna geen mensen te zien,is het niet wat eenzaam of gaat het ook goed met z,n 2 tjes.
    Geniet er maar van want die 5a6 weken zijn zo voorbij.
    Hier is het nu ook lekker weer en we kunnen de tuin weer in ook fijn.
    Heb gisteren naar Dinther gefietst na 6 maanden en dat gaat weer.
    Heel veel groetjes van ons uit Holland hou je haaks !!!